Doplňkové služby v IDS IREDO
Pomozte nám zjistit, jak jsou využívány doplňkové služby v našem kraji a zodpovězte nám pár jednoduchých otázek. Odpovědi můžete zaslat do 8.12.2021.
9. 11. 2021

Doplňkové služby v IDS IREDO
Kvalita poskytovaných služeb je jedním z rozhodovacích faktorů, zda veřejnost službu (dopravu) využije a zda se k ní bude pravidelně vracet. Tato kvalita není ovlivněna pouze zajištěním dopravní obslužnosti, ale také i nabízenými doplňkovými službami.
V rámci IDS IREDO poskytujeme cestujícím doplňkové služby, jako je bezkontaktní čipová karta IREDO, mobilní aplikace IDS IREDO a informační linka Callcentrum IREDO.
Abychom mohli zvyšovat kvalitu veřejné dopravy v kraji, chceme i nadále rozvíjet a zlepšovat poskytované doplňkové služby.
Pomozte nám zjistit, jak jsou tyto služby v našem kraji využívány a zodpovězte nám pár jednoduchých otázek.
Hlasování je už uzavřené.
Probíhalo v období od 8. 11. 2021 do 8. 12. 2021 a zúčastnilo se ho celkem 30 lidí.
Probíhalo v období od 8. 11. 2021 do 8. 12. 2021 a zúčastnilo se ho celkem 30 lidí.
1
Využíváte bezkontaktní čipovou kartu IREDO?
2
Jaké jízdné využíváte na bezkontaktní čipovou kartu IREDO?
3
Využíváte mobilní aplikaci IDS IREDO?
4
Jaké služby využíváte v mobilní aplikaci IDS IREDO?
5
Využili jste někdy služeb Call centra IDS IREDO?
6
Byli jste spokojeni s využitím služeb Call centra IDS IREDO?
7
Co byste považovali za důležité změnit v nabízených doplňkových službách?