Doplňkové služby v IDS IREDO

Doplňkové služby v IDS IREDO

Kvalita poskytovaných služeb je jedním z rozhodovacích faktorů, zda veřejnost službu (dopravu) využije a zda se k ní bude pravidelně vracet. Tato kvalita není ovlivněna pouze zajištěním dopravní obslužnosti, ale také i nabízenými doplňkovými službami.

V rámci IDS IREDO poskytujeme cestujícím doplňkové služby, jako je bezkontaktní čipová karta IREDO, mobilní aplikace IDS IREDO a informační linka Callcentrum IREDO.

Abychom mohli zvyšovat kvalitu veřejné dopravy v kraji, chceme i nadále rozvíjet a zlepšovat poskytované doplňkové služby.

Pomozte nám zjistit, jak jsou tyto služby v našem kraji využívány a zodpovězte nám pár jednoduchých otázek.

Hlasování je už uzavřené.
Probíhalo v období od 8. 11. 2021 do 8. 12. 2021 a zúčastnilo se ho celkem 30 lidí.
1
Využíváte bezkontaktní čipovou kartu IREDO?
70 %
17 %
10 %
3 %
2
Jaké jízdné využíváte na bezkontaktní čipovou kartu IREDO?
63 %
13 %
10 %
7 %
27 %
3
Využíváte mobilní aplikaci IDS IREDO?
60 %
27 %
13 %
0 %
4
Jaké služby využíváte v mobilní aplikaci IDS IREDO?
63 %
10 %
33 %
0 %
33 %
5
Využili jste někdy služeb Call centra IDS IREDO?
30 %
43 %
23 %
3 %
6
Byli jste spokojeni s využitím služeb Call centra IDS IREDO?
13 %
3 %
20 %
3 %
60 %
7
Co byste považovali za důležité změnit v nabízených doplňkových službách?
100 %